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Our services are provided within the region and laws of Japan and we provide translations for your convenience.
The Japanese version of our websites and applications, in which include Rakuten Membership Rules, Privacy Policy or other terms and conditions, is the definitive version, unless otherwise indicated.
If there are any discrepancies, the Japanese version shall prevail.
We do not guarantee that we always provide translation.
Certain features or messages (including customer services) may not be available in the selected language.
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故障に関する費用は基本的に弊社が負担いたします。ただし、NTTの有料サポートを利用した場合やお客様の環境が原因の場合など、一部の費用はお客様にご負担いただくことがありますので、ご了承ください。
NTTからのお電話に出ていただけない場合、故障対応の手続きが進みません。
必ずご指定の時間にご対応いただきますようお願いいたします。
万が一お電話に出られなかった場合は、再度フォームからお申し込みが必要となりますので、十分にご注意ください。
なお、災害などでNTTの業務が立て込んでいる場合、ご希望の時間にご連絡できないことがあります。
管轄のNTT(NTT東日本またはNTT西日本)より機器の交換対応や訪問点検をさせていただくため、お客様へご連絡をいたします。
なお、ご入力いただいた個人情報やお客様のご状況に関する情報を楽天モバイル株式会社からNTTにご提供させていただきます。
窓口の営業時間外に当フォームよりお申込いただいた場合、申込内容の確認は、翌日9:00以降となります。
故障フォーム受付窓口
営業時間:9:00-18:00(年中無休)